Mijn eerste reis - Reisverslagen van cindy Lange - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van cindy Lange - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor de minor isd zit ik 4 maanden in Zuid-Afrika. Ik werk hier aan een project met verstandelijk en lichamelijk gehandicapten kinderen. Ons doel is om samen met de medewerkers opzoek te gaan naar handvatten voor de gedragsproblemen.
Naast het project ga ik samen met mijn studiegenoten natuurlijk ook weekendjes weg en daar zal voornamelijk mijn blog overgaan.

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2018

Laatste reisverslag

10 Januari 2018

reisverslag 7

03 December 2017

Reisverslag 6, tweede vakantie week

20 November 2017

5e reisverslag, de eerste week van mijn vakantie

08 November 2017

4e reisverslag
cindy

Op deze blog probeer ik zoveel mogelijk te houden hoe het met mij gaat tijdens mijn minor in Zuid-Afrika voor 4 maanden

Actief sinds 01 Okt. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7476

Voorgaande reizen:

26 September 2017 - 26 Januari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: